21 Nisan 2007

what`s soft britmusic?


Coldplay... ehe direk girdim evet bugun coldplay hakkında yazasım geldi, belki bi kac insan evladını daha tanıstırabilirim, ya da daha onceden dinlemis, sindirmis bi kac kisinin sinirini bozacak seyler soyleyebilirim, bilmiyorum... bence ki herseyiyle grubun butun single dı live kayıtlardı dinleyemedim lakin eger cıkarttıkları 3 albumu de bir suredir evde,okulda,iste,yolda,sporda (yarısı yalan-ne sporu lan :) ) kulaklıgımdan eksik etmedim, ve su sonuca vardım ki bu heriflerin; (herif demene bozulurlar diyenler cıkacaktır aranızdan,eminim -olabilir ben de cinsel anlamda problemli olabilirdim,normal karsılamalı:) - evet cumle nerede kalmıs hıh evet ; en iyi albumleri 2005 tarihli ki bir nevi son albumleri X & Y`dir.. evet evet ne cogunun goklere cıkarttıgı "Parachutes" ne de en az onun kadar degerli bulunan "A Rush of Blood to the Head" arkadaslarımız gittikce iyiye giden bi performans gostermisler zannımca... ki genelde kimsenin birinci ya da ikinci albumun tadını yakalayamayacagı inanısı vardır...Bu arada zamanla farkettim ki ben de su meshur amiyane tabirle "ibne ingiliz muzigi" diye betimlenen tarzı seviyorum, ha baska bisey sevmiyor muyum tabii ki seviyorum, mesela kadıköy sound`u varsa:) onu da seviyorum-eyvallah Kesmeşeker- sonra Ortacgil ustadın dinginligini de seviyorum, ardından baktım ki ben power metal de seviyorum-Helloween- konserinde oldugumu hayal ediyorum bazen yürürken kulaklıgımla, sallanıyorum saga sola sonra aniden durup sakin ol diyorum sonra bakıyorum iki ısık ustume geliyor geri adım atıyorum, saclarım gecen ısıkların ruzgarıyla ucusuyor oh diyorum keske daha uzun olsalardı... sonra askere gidecegim geliyor aklıma ,sacmalama diyorum, kısaltıyorum boylarını periyodik olarak... sonra bakıyorum mezun oluyorum okulda, calısıyorum bi sure... farkediyorum ki bi ise yaramıyor calısmak, ben de vazgeciyorum gelip eve yerlesiyorum yeniden... zaman gecsin diye gece yasayıp, gunduz uyumak istiyorum, babam soyleniyor "bu cocuk cok uyuyor" diye... ben de acaip ugraslar bulmaya gayret ediyorum; site yapmaya calısıyorum, yazı yazıyorum, yayınlıyorum... sonra bakıyorum ki yavas yavas susamaya baslıyorum...
gidiyor su iciyorum...
kinayeyi seviyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa