19 Nisan 2007

who is Homer Simpson?

Uzun zamandan sonra yeniden kör topal ulasabildim yadigar blogumun kontrol paneline...
her neyse gec oldu... yarın yazacagım, cok sey birikti...

Eveeet cuma namazına müteakip buradayım... Benim bilgisayardan hala ses yok, siz siz olun bataryasız notebook calıstırmayın... geceleri hic ummadıgım sekilde saat 04:30 sularında Cm`de son taktiklerimi verirken bilgisayar aniden kapandı ve bir daha da acılmadı efendiler... yaa yaa... ardından servis macerasına basladı ve yaklasık 10 gunde servise ulasabildi benim cihaz... araya distributor, satıcı, ithalatcı gibi bir suru gereksiz kurum girince... her neyse efendim en azından bu evdeki yadigar beni goturuyor simdilik... Gerci babamın ricası uzerine yeniden egildigim web design isi icin pek yeterli degil yaa du bakalım zaten benim de cok gayretim yok o ise... "kusura bakma baba yaa cok zaman emek istiyor, e ben de hazırcıyım:( "
Her neyse annem mercimek koftesi yapmıs efendim "ki harika yapar" simdi de o cagırıyor... ben eslik edeyim...

Gorusuruz...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa