25 Mart 2007

***%100 spoiler*** demedi demeyin de :)


Bugün de OLDBOY`u izledim de aklıma geldi... Bizim medya da genisce yer bulan bi film vardı sahiden??? Karlarla kaplı bir dagda iki arkadas (birisinin esi de var sanırım) kayak yaparken mahsur kalırlar ve bir tanesi donma tehlikesi gecirir,yasama sansı da digerinin esiyle sevismesine baglıdır[ nasıl oluyorsa :) ] falan... Oldboy senaristi kesin bizim gazeteleri okumustur bak... Konu oldukca hassas... Hatta henuz konusulmamıs bir konu zannımca... Ask... Evet ask,bakın ne kadar da orjinalmiş:) Filmin aklıma getirdigi bir baska olay da Woody Allen`dır... Her neyse anlayan anlamıstır zaten ne dedigimi, demem o ki izleyin!!! Gerci eger izlememis ve buraya kadar okumussanız bosuna izlemeyin bana da küfür falan etmeyi aklınızdan gecirmeyin derim...

Benim AOF calısmam lazım acilen hem de... O kadar yolu bosuna tepmeyeyim...

Hadi size iyi gunleeeer [ boyle demisken ben yeni izleme fırsatı buluyorum ama ATV Bir Demet Tiyatro`ya devam ediyor...Salı aksamları kacırmayın... Lütfiye Fıdıllıoğlu`na selamlar :) ]

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa