19 Mart 2007

**spoiler icerebilir**

Evet nihayet beklenen operasyon bu sabah gerceklesti... Amcam su anda yanımda yatıyor burnunda koca iki tamponla... tabi bu yine benim hastanede bir kac saat gecirmeme neden oldu hem de Kadın Doğum bölümünün yanında :) Doğum sancısıyla bagıran kadınlar... Cok acayipti... Bide dikkatimi ceken su hastanede calısan sedye ittiren hasta bakıcıların durumuydu... Ittirdikleri sedyedeki hasta ölüyor agzı burnu dagılmıs... Onlar aralarında sakalasıyorlar... Tamam bende biraz sakin(hatta bazen vurdumduymaz) biriyim ama o konumda da bu yapılmazki... Hatırladım da bir keresinde sanırım Sabıka Kaydı cıkartmak icin gittigim Izmir adliyesinde yanımdaki arkadasim önünden gecerken Adli Morga girelim diye ısrar etmisti, ben hayır desemde bir sekilde kendimizi iceride bulduk, sagolsun oranin gorevlileri de hasta bakicilar gibi oldugu icin neredeyse bize musteri gibi davrandilar... Dun gelen bir trafik kazasi vakasini hemen binbir hürmetle bize acip gosterdiler; Kafasi dagilmis, yuzu olmayan, kafa derisi ortadan dikilmis cesetle onceden ilgilenmis adam bize sırıtarak "bakın ben topladım bunu, bez bebek gibi diktim sonra da" dedi... ben tabi buyuk kısmında kapı dısındaydım konusmanın... cesede bakmamla dısarıya cıkmam bir oldu... O gun saygısızlık yaptık mı ölülere bilmiyorum ama bi daha o arkadasla pek gorusmemeye karar vermistim...

Her neyse ben aslında baska bir seyden bahsedecektim... Dun gece izledigim filmden ama tum bunların ustune pek uygun olmayacak... baska bir zaman insallah... Buralardayız efendim...

Postumu daha once duymadıgınıza emin oldugum bir soylemle bitirirken amcama da acil sifalar diliyorum...

Herseyin bası "Saglık" (tv programı gibi oldu :) )

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa