26 Mart 2007

acı ve ihtiras


Alttaki iletilerde de bulunan ve oldukca tatlı gecmis olan son hastane maceramın üzerine bugün tekrardan hastaneyi ziyaret edecegim... Zira fazla optimist doktorlar hastalarına gecici moralden baska birsey veremiyorlarmış... Bu sabah bacagımdaki olusumun aslında doktorun bahsettiği kadar cici birsey olmadıgını farkettim... Rahatca yürüyemiyor hatta ayagımı basamıyorum, Ve doktorun gordugu son halinden epeyce yol katetti bu sey... Birazdan gidiyorum, hem de genel cerrahi`ye... umarım direk operasyon! demezler... benim hep boyle olur da... giderim dis kontrolune, otur cekiyoruz derler... simdi de "yat, alacagız!! " derlerse fena...:( Yandaki resimde Requiem for a Dream`den, oradakiler makyaj-benimki o kadar olmasa da gercek... Onun kolunu götürdüler benim farklı olması lazım bu durumda...

Hadi ben gideyim artık... Yaa al sana Fight Club.. hak ettim ben bunu hakettim...
ps.verdigim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim... iyiyim ben iyi... hatta kaya gibiyim, betonum...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa