27 Mart 2007

arkada "her hitler hairdo is making me feel ill" calıyordu :)


Genel Cerrahmış,adı bile fena yaa.. Neyse sorun olmadı fazla bir kac ilac verdi... sanırım yolculuga cıkabilirim persembeye... Su antibiyotikler agrı kesiciler de ise yararsa...

Dün gece Beş Vakit`i izledim... Bu Reha Erdem ermişinin A Ay filmi haric digerlerini izledim ve bi sonuca varamadım :) Evet enteresan adammış vesselam... Birisinde oldukca ilginc ve uc bi olayı süper ötesi sakinlik ama rahtsız edicilikte anlatıyordu (Kac Para Kac) ardından "aa bizim mahalle" dedigimiz bi yerdeki entrikaları anlattı, ardından da sehirliye "bakın aslında köyde göründüğü kadar güzel değil orası da karısık" dedi(Bes Vakit)...Bunların hepsini yaparken hic birseyi basitlestirmeden tadında verdi... Tebrik ve Takip edilesi insanmış efendim...


Ben yemegimi yiyip ilaclarımı alayım efendim...
Müsadenizle...




0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa