17 Mart 2007

Ama arkadaşlar iyidir...

Bugun sabah sabah bütün apartmanı hayırlısıyla wireless a gecirmis olduk... 2.katta nihayet uygun yere koydugumuz Robotics USR9108 ile simdilik uc ev seytan icadına baglanıyor durumda:) su kotalı durumunu da sınırsızıa cevirirsek is tamamdır... malum su durumda ne lost indirebiliyorum ne de yeni yeni ele gecirdigim torrent hesaplarını kullanabiliyorum:( bu arada bu modemi tavsiye ederim... biraz arastırınca memnun olanın sadece ben olmadıgımı da gordum ki oldukca basarılı alanında... fiyatı da 120$civarında...

ne diyordum..evet...dun gece izledigim Science of Sleep`in detaylı incelemesini yazmadan önce bir kere daha izleme ihtiyacı hissediyorum zira oldukca gec bir saatte ve kötü bir altyazı ile izledim filmi... gerekirse ing.izleyecegim tekrardan... ondan önce sizin de su anda duyabileceginiz gibi cici winampımda calan bi soundtrack "BaBaZuLa - Tabutta Rövaşata" var... once filmini guzelce izleyip ardından soundtrackide eksik etmeyin kulaklardan derim... hani sizi hoplatıp zıplatmayıp (ki onu da iyi yapan vardır-saygım sonsuz onlara da :) ) düşüncelere gark eden cok hos bi soundtrack olmus... özellikle sarkı aralarında gece replikler agzınıza dolanıyor:)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa