16 Mart 2007

ışıklı mışıklı...


bugün banka işlerine giriştim... bu arada şunu da anladım ki bankaların hayatımızı falan kolaylastırdıgı koca bi yalan!!! sadece internet bankacılığına basvurabilmk icin yarım saat sıra bekledim ardından da koca bir formu doldurdum... sanırsın iş basvurusu yapıyorum... her neyse yine beklerken bi suru insan gordum, inceledim... cocuklardan birisinin ayagında cok guzel ısıklı ayakkabılardan vardı... benim ömrüm boyu bunlardan bir tane bile olmadı ama nedendir bilmem eskiden su anda geldiği kadar cekici de gelmiyordu hani. olas bi tane geceleri ne havalı olurdu ama :) her neyse bankanın adını da vereyimde tam olsun su eskiden adına calıstıgım holdinge ait olan ama ardından Dexia`ya satılan meshur bankamız Denizbank... sonradan isim hakkına ortak oldukları BonusCard`tan edinmiştim bir tane... taksit imkanları ve digerlerine nispeten daha genis oldugunu dusundugum kampanyalarından faydalanmak amaclı olarak...tavsiye etmem efendim, bosverin... benim okulda bir arkadasım vardı hayatında kredi kartı falan kullanmamıstı kullanmayacaktı da.adam bilgisayarını bile pesin almıstı yaa... hatta aynı mantıkla yaklasarak ogrenim-harc kredisi bile almamıstı...ben borc falan istemiyorum diyerekten... tebrik ettim walla cocugu icimden tekrar...


okuyan var mı bilmiyorumda buradan dile getirmis olayım benim gibi univ.de hazırlıgı ing.sınavına girerek atlamıs olan varsa onların vay haline:) cunku birbirinden degerli kurumlarımız olan KYK ve EGE UNIV. aralarındao kadar guzel iletisim kuruyorlar ki benim okulu bitirdigimi universite KYK`na bildirmiyor ve sonucta bir yıl boyunca adıma universiteye harc banka hesabıma da ogrenim kredisi adı altında sozde okumama yardımcı olmak amaclı borc para yatıyor... bilin bakalım ben ne yapıyorum evet cok guzel bende nasılsa yatmamıstır diyerek banka hesabımı aylardır kontrol etmiyorum ve gecen gun tesadufen bakmamla.. tadaaaa hesabımda tam 840YTL goruyorum... her neyse gidip merkezle gorustum ve bana Ankara`ya bir an once dilekce yazıp kredilerimin kesilmesini talep etmemi soylediler... sagolsunlar fazladan faizli borc odememi istemiyorlar demek ki... demem o ki asla devletin herhangi bir kurumuna guvenmeyin ve isinizi sonuna kadar kovalayın...


hadi gorusmek uzere...


yasasın özel ve devlet kurumlarımız


0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa