22 Mayıs 2010

we hope u enjoyed your stay

** beni ekşi sözlükten atan zihniyet senin kalıbına ... itusozluk kesmiyor... neyse agzım bozuluyor...


**o degil de artık daha rahat rey kullanırım gibi geliyor ben... yakındı sanırım secimler...
**hava neden boyle oldu aq...mayısın da dibine vurduk hava kasvetli..
**haftaya gene aöf sınavı var .. lan ne cabuk geciyor haftalar...
**sonisphere kombine biletlerini kapatan banka.. manyak mısınız olm? acıklasana kimsin, ne zaman pazarlayacaksın biletleri?
**en kotusunden sadece pazar gunu gidilir sonisphere`e, megadeth en iyisi olur... o degil de pentagramı da ölmeden dinleyebilsem iyi olacak.
**pasaport cıkartırken direk dijital pass alsam da guzel olacak...
**the killers cok seviyorum lan.. boyband gibi mi duruyorlar?cekindim bak şimdi...
**ışın karaca`dan tiksindim iyice, eski sarkı soyleyip basit işler yapıyor...
**insanları tek cumlede harcamayı seviyorum..

dağılabilirsiniz, sonraki dersin zamanı belli değil.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa