03 Kasım 2008

başlık parası mı kaldı dayı???

Bi kac blog vardı duzenli takip etmeyi dusundugum... sonra onları da kaybettim... gunde 15-16 saat calısmamı bununla iliskilendirmeyecegim... bi sonuca goturmeyecek nasılsa... tembelim.. bitecek... son haftamı cok iyi degerlendirdigimi goz ardı etmeyeyim, iyi yoldayım... yazı yazma konusunda leblebi tozu yedigim donemlerime dönmüş te olsam toplarlanırım .. bir iki boyle gecistirme yazıları derken orhan pamuk olur cıkarım... "cabamın bavulu" var benim de...

bu hafta yıllardır isteyip te gidemedigim erkan ogur-i. hakkı demircioglu ayinlerinden birisine dahil oldum, olduk... salon+zamanlama+insanların üzerine erkan ogurun hakkı babanın yanıklıgı becerisi, samimiyeti, enstrumanlarının sesleri karısınca ortaya cıkanın tarifi pek mumkun degil kelimelerle... gelin gotureyim uygun zamanda... ifadesi zordur... bilen bilir...

cts aksamı bir kac basarılı basarısız ps turnuvasının uzerine, pazar sabahı islerinin bir kısmını devraldıgım eski sirket arkadasım yeni turist rehberi sinanın, icerisinde letonya ingiltere italya fransa gibi ulkelerden insanları barındıran kafilesine dahil oldum... gunun rotası Beylerbeyi sarayı, Babanakkaş tepesi, Sultanahmet, ogleden sonra -Yaseminin ekibinin de katılımıyla- Bogaz turu, ustune Pierre Loti tepesi ziyareti ile son bulan orgazmik bir gezi oldu benim icin... Aylardır İstanbulda yasayıpta gidemedigim ve kuvvetle muhtemel uzunca bir zaman da gidemeyecegim yerlere gidebildim... "görmeden ölme" sıfatına yakısan bir suru yer gordum sayesinde sinanın... kendisine burayı bilmese de bir gun gorur umuduyla bu mecradan da tesekkuru borc bilirim...

ps.yasamını tıka basa aktiviteyle, kisisel gelisim unsurlarıyla doldurmus Yasemin seni tanıdıgıma da cok memnun oldum. goruselim yine, daha alacagım var senden o pastaneden kalan, unutmadım :)

gitti.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa