11 Aralık 2008

Diskotek


Cagan Irmak sayesinde eskiye ragbet patladı... bit pazarına yağış devam ediyor... az once de ntv de güzin ile baha`yla tanıstırıldık... meshur atesbocegi sarkısı bu ciftinmiş... evliler... muhtemelen su sıralar programdan programa kosturuyorlardır... sevindim, hayata küsmüslerdi daha once.. istiklaldeki 70`ler 80ler sarkıları cınlaması isin cok ticari oldugunu gosterse de, serdarım,handecim de album cıkartınca benzer seyler oluyor.. artık isler boyle yuruyorsa bizim amcalara da boyle yapsınlar... daha nitelikli daha samimi sarkıları ne de olsa...

az önce öğrendim ki bangladeşte kadınların en büyük sorunlarından bir tanesi asit saldırılarıymış... evlilik teklifini kabul etmeyen kızlar, kocasının sözünü yeterince! dinlemeyen bayanlar sıkca yuzlerine asit saldırısına maruz kalıyorlarmış...hatta bu iş o kadar popülermiş ki asit saldırısına maruz kalan kadınların sığınma evleri varmış... bir coğu iç güdüsel olarak "benim değilsen kimsenin de olma" zihniyetinin sonucu zannediyorum...
hepimiz bizi terk eden sevgilinin anlık ta olsa ölmesini istemiyor muyuz... neyse ki kimseye asit saldırısında bulunmadım, gerci birbirinin yüzüne tükürenlerin de benzer reaksiyonu vermeye yakın oldugunu dusunuyorum, ufak bi ph eksikliği var yalnızca...

bir başka şey daha öğrendim... bir yakınımız cantasındaki altınları-yüzük kolye vs.- günün birinde toz halinde bulmuş.. yani altın sahip oldugu şekli kaybetmiş... nedenini dusunup dururken kuyumcu bir yakınları cantasında olan diger esyaları sormus ve bu durumun nedeninin cocugun ateşinin ölçmek için cantalarında bulundukları termometrenin oldugu anlasılmıs. termometrenin içindeki civa altınların seklinin bozulmasına neden olmuş... bana cok dogru gelmedi.. o cantadan ellerine gelen toz halindeki seyin civa olabilecegini soyledim ama annem ısrarlı olayın aynen bu sekilde olduguna, ben cok tatmin olmadım...

evde beatles, pink floyd dinleyen bi abim ablam ya da babam olmadıgından nitelikli müzikle tanışmam oldukça geç oldu... ilk kez kesmeşeker,bulent ortacgil tanısıklıgım liseye , radiohead, coldplay,the killers dinleyiciligim universiteye dayanır...hepsi de bu neredeyse muzik bilgimin... cok sey kacırdım korkarım...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa