13 Mayıs 2010

VAVYEN


Merhaba,

Nasılsın bilok umarım iyisindir, beni sorarsan iyiym maşallah, g.tu g.begi saldım... isin dısında iyice tembellestim... koyde de degisiklik yok pek, sarıkız dogurdu işte, muhtarın kızı da coban ismete kaçtı... bu gibi seyler yani..
o degil de gecen gun Vavien`i izledim... gecen dediysem byaa oldu aslında.
oldukca iyi film bence... hatta cok iyifilm diyebililrm.. neydi o film bi film vardı Coen brothers filmi... tek kelime... neydi yaa... Fargo yesss.. oldukca benziyor aslında... ben onu da yıllar once izlemistim ama aklımda kalan sehneler bayaa kesisiyor aslında, soguk karlı ortamı al, ulkemin tokat Erbaa`sını koy.. oldu sana turk isi fargo.. bu gibi filmleri begenmeyenleri de anlamadım aslında... geneli sonundan tatmin olmadıgından bahsediyor... iyiydi diyor izliyordum sonra bi baktım bitti... e ulan biter tabii ne olsun sonunda illa birisi kupayı mı alacak? ya da ölsün de üzülelim mi mutlaka... ne cok seviyoruz bu uçları yaa.

bu da bu blogun en dandik yazısıdır

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa