04 Şubat 2008

12 Kasım 2007 Pazartesi

Askerdeki abiye mektup
Sevgili entel tek abim ÖcoDedim eskiden böyle askerler telefon melefon götüremiyolarmış yanında,mektup yazıyolarmış.şımarmayalım,mektup yazayım abime,hatıra kalır.İyi demişim dimi? (Bu soruma cevap vermeyebilirsin ziraa di demen saçma olur,farkındayım)"Sen bu mektubu okurken ben çok uzaklarda olucam" demek istiyorum tutma beni lütfen ilk defa mektup yazıyorum.Yok ya ben bizim Sevcanla da mektuplaşmıştım dimi bi ara? annem okuyodu ilk nedense o mektupları bak hatırladıkça kızıyorum.neyse abi devam ediyim.Halin nicedir? nasılsın? bak nasıl yazıyorum ama..süper dimi? halbuki iki günde bir arıyosun bizi.neyse.Zor mu askerlik len entel?! orda alabiliyon mu K'yı Bant'ı Sinema'yı? peki film izleyebiliyon mu film? valla ben burda sıkıldıkça film izliyorum keyfim yerinde yani.Hani nöbette uyudun ya sen? hani seni 1 haftalığına diskoya atacaklarmış? noldu o iş sayılı gün çabuk geçiyo mu cidden orda?hani böyle türk filmlerinde olur ya parmaklıklar arkasında.olsun be abi,düşünecek zamanın olur biraz demi?Bu aralar sınavım var benim de işte,bildiğin gibi yani..çalışıyorum valla.hatta var ya ingilizce sınavı olduk geçenlerde.TM sınıflarında en yüksek notu aldım yahu o derece.matematik de ellerinden öper abisi.fena değil hamdolsun.bu sene daha bi iyi olacakmış gibi duruyo du bakam..Bilgisayarı felan da eskisi kadar kullanmıyorum.valla bak.moralim bozuk bu aralar biraz.arkadaşlar filan yaka silkiyolar benden,bıktılar tabi haklılar.yarın odamın şeklini değiştirecekmiş annem çok heycanlıyım.psikolojimi bozuyodu bu şekli,ikna ettim değiştirecek.neyse yeteri kadar uzattım galiba.komutanlarına saygılı ol dayak yersen gerekeni yap.kim bilir hangi komutan okuyacaktır bu mektubu.hepsi birbirinden tatlı insanlar demiştin sen bana bi ara sanki.kendine iyi bak oralarda.sen hep şanslıydın len zaten.tuzlada askerlik yapmak herkesin başına düşen elma değildir yani.deniz kum güneş kızlar felan.neyse kız arkadaşın vardı dimi senin ayıp demiyim böyle şeyler.vurdum ağzıma bak demem artık.bi de şey dicektim ben sana,benim kontör bitti de,varsa biraz göndersene ya.ben sana az mı gönderdim zamanında gönder işte.neyse.bitireyim artık,komutanlar sıkılmasın okurken.özlemedim desem yalan olur hani.o yüzden selam eder hasretle kucaklarım ağabeyim.selametle.sağlıcakla.muhabbetle.özlemle.sabırla.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa