24 Aralık 2008

mişel fayfır mişel fayfır söyle sende nem kaldı

Hızla bi şarkiyatçılık yaşıyoruz aslında...
-işyerindeki en bakımlı, alımlı,boyalı kızlarımız ayaklarında benim köyümdeki çiftçilerin üzüm bağlarını sularken ayakları ıslanmasın diye giydikleri lastik çizmelerden giyiyorlar...t-box markalıydı sanırım...
-yurt dışından gelen her müşteri daha fazla eskitilmiş sözüm ona vintage look a sahip kot pantolonlar istiyorlar... geçenlerde bir tanesi "hani böyle dağlarda yaşarsın, üstünü günlerce değiştirmezsin de eskir ya pantolonun, o şekilde pantolonlar gösterin bana" dedi... muhtemelen yüzlerce yüroya bol ışıklı şanzelize mağazasında satacak onları...
-son zamanlarda çokça zamanımı iş yerinde geçirdiğimden olsa gerek yine kızlarımızda gördüğüm bir diğer dikkat celbedici hadise de poşu meselesi... evet bu da şark sorununun bir diğer halkası... (bu arada farkettim ki bütün halk puşi derken tdk ısrarla söz konusu materyale poşu diyor) artık adidas poşu da satılıyormuş... hugo boss`da pazar araştırmasına girip siverekte poşu imalatçılarıyla temasa geçmiş.. siverek halkı hügo`yu ve boss`u tek tek ele alıp degerlendirdiginden şirket yetkililerini ilçeden kovmuşlar...
-nihayetinde bugün de şirketteki tasarımcılardan bir tanesi 4 yıldır severek giydiğim hafif te yırtılmış ayakkabılarımla ilgili "ne kadar cool olmuş senin ayakkabıların" dedi... oysa ben de yırtıklarından ötürü götürüp tamir mi ettirsem ya da gelecek aya yenisini mi alsam diyordum dedim.. üstüne; bende de var aynısından, kac numara giyiyorsun, benimkileri de versem bir süre giysen, bu şekilde yırtılınca geri alsam dedi... evet bunu gayet ciddi söyledi... çevremde bir süre kızılcık sopası aradım... sonra bi sn. deyip yanından odama kaçtım... bir daha da görmedim kendisini...

sözüm yok efendim... isteyen istediğini giysin...

görüşürüz

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

işe alınmak istedi heralde o bitanesi.bulunursa bende istiyorum :)

mişel fayfır :)

28 Ocak 2009 05:25  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa