29 Mayıs 2010

kulak memesi kıvamı


**erövizyon akşamı
**aöf finali akşamı
**o değil de kulak memesine takılan yukarıdaki halkaları benimseyemedim ömrümde... bi çok şeye alıştım oysa... ilk kez taksimde bi bufedeki cocukta gormustum de aklımda kalmıstı... kulagıyla acık oynayasım gelmisti. bugun de dolmusta gordum cocugun birisinde. o halkaya parmagı sokup cocuga şakalar yapmak istedim, kulagını koparırcasına.
**havalar duzelsin artık...haziran geldi hala kapalı.
**aslında o da degil de sonisphere bileti nasıl biter lan!! "fazla bileti olan" dedim sozlukte cok gulduler... haber saldım dort yana, bakalım...
**ikinci gunun headlinerı Anathema olmus... sevinen olmustur tabi... ama zaten sıklıkla geliyorlardı onlar... ben helloween dediydim... nasip değilmiş!

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa