12 Mart 2007

formayı kapış...

bugün ailece izlediğimiz filmin ardından agzımdan cıkan "her aksam boyle beraber film izleyelim" sozune karsılık annem yarın izmire gidisimi kastederek "sen bizi yarın terkediyorsun ama" dedi... annemi bastırıp birazda sessizliği dağıtmak için seri sekilde ve istemsizce bilgisayardan Kesmeseker - Tek Kisiyim Ben Hala acmısım Cenk Taner adıma konusmus gibi oldu : "Bırakın beni gideyim... gitmek istedigim yer deniz kumundan... oraya doğru fazla gidersem... buraya dönmem coğrafya gereği..." ben döndüm... direk anneme baktım ama neyseki o farketmedi durumu yuzume bakıyor... ne var? yalan mı dedi... bende toplanıp ama hemen döneceğim anne dedim, iyi yaptım...

bu arada uzattım biliyorum ilk günden sıkmayayım şimdi... izlediğimiz film de Büyük Adam Küçük Aşk`tı. Su sıralar uzerine dustugum turk filmlerinin bir diğeri... ben begendim özellikle bugune kadar aslında gormezden gelinen ciddi konulara deginiyordu... öyle ama cidden, hassas konu iyi kotarılmıştı... bi sn yaa aklıma geldi de bu kotarma kelimesini de dağarcığıma IMF sokmuştur kendisinden Allah razı olsun... bir ara bizim borclar almıs yurumusken hani IMF den uzman falan gelip giderdi ya... bunlardan birisinin soyadı mıydı neydi sanki... "hebelüp kotaryan" olabilir sanki...

bugun gun icinde aklıma zibilyon tane konu gelmisti yazmak icin ama bak not etmedigimden kaynadılar..

her neyse efendim acıldık ya gerisi gelir artık...

(umarım:) )

hadi kalın salıncaklannn...

1 Yorum:

Blogger Unknown dedi ki...

Kotarelli la Kotarelli ama C ile yazılıo cıristin şeklinde..
Hakikattende harika filmdir ama ne tuhaftır benim için de aile ile izlenerek doruk keyif alıncak bi film olmuştur. Belki de kendi aramızda bile rahat konuşamadığımız kusamadığımız tonla şeyi yüzümüze,yüzlerine , yüzlerimize tokat gibi vurmayı hiç acıtmadan başarmış..." annaaa doğru lan onlarda insan " dedirtmiştir... Nese güzel lezzetli bi çalışma blogspot olayı...Eylemlerin sürsün..:)....

15 Mart 2007 15:01  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa