17 Temmuz 2007

Stand by me

Filmin ismi hemen akla şarkısını getiriyor... Film enteresan şekilde son zamanlarda sık rastlamadıgım işi yapıyor ve hikayesi boyunca aşktan bahsetmiyor... evet resmen görmezden geliyor... iki insan arasındaki aşktan bahsediyorum... başrollerin çocuk olmasının da etkisi vardır şüphesiz ama çocukların yaşadıkları aşkın da sömürüldüğü nice film izledim ben... bu arada aşka dokunmayarak belki de bize de büyük iyilik yapıyor, geriye kalan ne varsa her türlü giydiriyor... ebeveyn ilişkilerinden kıskançlığa, arkadaşlıktan kötü alışkanlıklara, mücadeleden korkuya kadar... filmi izlerken bir çok sahnede eski arkadaşlıklarınızı hatırlıyor ve neden eskisi gibi olamadığınızı sorguluyorsunuz, ki bunu yapabilmenize neden olan bir film başarılı bir yapımdır gözümde...

ps.film stephen king`in ceset adlı bir öyküsünden 1986 yılında uyarlanmış,dolayısıyla filmde bir çok populer oyucunun genclik hatta ergenlik hallerini görebilirsiniz...örneğin kendisini çook begendigim John Cusack`i ve ayrica Kiefer Sutherland`i... bu sıcak eski doğal samimi ve gerçek filmi çok sert şekilde tavsiye ederken, imamın önerisine uymayarak, uyuyorum(cinası seviyorum...)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa