07 Mayıs 2007

Yeni papa almanmış, hem de bavyeralıymış...

Oray efendinin yolundaki USA kölesi lifestyle yazarınız sayesinde bugün mutluluğa bir adım daha yaklasacaksınız saygıdeger Galyalılar...
Bugünkü sohbetimize üstadımızdan bir cümle ile baslayacagım(Risale-i Nur sohbeti gibi oldu)
"yeni papa almanmış hem de bavyeralıymış, babam bana dedi ki, panzer gibi adammış."
dilime pelesenk olan bu cümleyi bir kere daha telaffuzdan sonra,baslayalım...

Son günlerdeki yeni keşiflerim Nekropsi ve Dexter`ı anlatayım istiyorum...

Nekropsi; kelime anlamını bilmesem de söylemesi tatlı mı tatlı, dinlemesi ise kaçık mı kaçık bi grubumuz...ki kendilerinin türk olmasından feci gurur duydum ben... Aynı seyleri portecho sırasında da yasamıstım gerci.. her neyse dagılmayalım, bugunkü konumuz nekropsi... Grubun ilk demolarını saymazsak iki adet albumleri bulunuyor, ilk album 1996 yılında cıkan "Mi Kubbesi" ki ben henüz kendisini sindirerek dinleme fırsatı bulamadım, soyleyeceklerim bu albumun 10 yıl sonrasında cıkarttıkları "Sayı 2" adlı son albumleriyle ilgili daha cok,zira su sıralar kulagımdan eksik etmemekteyim kendisini... Grubun muziklerine progressive rock diyenler var, psychedelic diyenler var lakin ben ne bunların turkce karsılıklarını tam olarak biliyorum ne de muzigi kesin kalıplara oturtmayı seviyorum... Bence yeni, ritmik ve rock agırlıklı bir seyler dinlemek isterseniz nekropsi`ye bir ugrayın derim...

Bu arada; bu adam buradan bir seyler atıyor tutuyor da bu albumler her yerde bulunmaz ki kardesim, hem herkesin denemek icin (hem de nette ki bi lavugun onerisiyle)verecek bir suru parası olmayabilir diyorsanız, hemen o sözlerinizi geri alınız ve elinizdeki yüzyılın icadını kullanabilitenizi gozden geciriniz... ya da sözümü dinleyip www.rapidreactor.net gibi hemen her turlu album+filme ulasabileceginiz siteyi ziyaret ederek interneti biraz daha efektif kullanmanın keyfine varın, bu arada gercekten begenirseniz( becerebilirseniz anlamında-ukalayım bugun evet) bana bi adet tesekkur ediniz...

Diger önerim de yine cnbc-e adlı güzide kanalımızın bizlere armaganlarından biri daha olan; "Dexter". Son donemde gerek uzerinde donen geyikler olsun gerekse populerlikte ki sınır tanımazlıgından olsun siz de benim gibi Lost`tan sogumaya basladıysanız, yesil adadaki entrikalardan bogulup, Heroes gibi super kahramanlık ta ilginizi cekmiyorsa Dexter`ı deneyin... Adını hem seri katil hem de fazlasıyla zeki, problemli bir cocukluk gecirmis polis memurun isminden alan dizideki iç sesler sizi oynadıysanız "Max Payne" oyununa, cinayetlerin ic yuzlerinin kesfedilisi ve dönen entrikalar Hitchcock sinemasına götürecektir...

Her bölümünü (Pazartesi 22:00`da cnbc-e`de) merakla bekleyeceksiniz diyerek klişemizi de yerine getirdikten sonra bu yazımızı da sonlandırırken Carsamba gunku bilmem kaçıncı Ege Univ.Teks. Muh.Kariyer Gunleri`nde kendime bol sans diliyorum efendiler...

Gorusuruz

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa