06 Mayıs 2007

Bant, Makina`sı




Dün gece-sabah arasında yaptıgım aktiviteden haberi olmayanları haberdar etmek, haberdar olupta "Aaa ben o saatte coktan "bayılmıs",uyumus,bilimum alternatif aktiviteye dalmıs olurum." diyen bünyeleri ise ikna icin yazıyorum yoldaslar bugun...(siyasi mi oldu ne?) Kanal D icin hem de, ki sahibinden hazzetmememe ragmen Cts. geceleri beni kendisine kilitleyen kanal konumuna yukselmistir... Evet söz konusu tv programı "Makina" Okan Bayülgen`i şu emekliliğine çeyrek kala yaptığı son programlarında izleme sansınız varken kacırmayın derim sahsen... Zira adam artık televizyon isinin,sarkıcıların,mankenlerin,bilimum dizi oyuncularının hem fikir oldugu sekilde kendisi kabul ettirdiginden rahatca programında konusabiliyor,konusturabiliyor-becerenleri... Ben-ki sinama(Nazım mı boyle derdi-yazardı?) ya da guzel sohbet yoksa yapmam, program kapanmadan,yani sabah olmadan uyumaz oldum cts gunleri... ardından ailece geleneksellesmeye baslayan pazar pikniklerinde uyuyakalıyorum efendim...Sorumlusu bu adam ve guzel ekibidir tamamen...Annemi gecenin 4`ünde "oğlum ne oluyor yavas gul biraz,hem uyusana artık biz uyanacagız birazdan."diye yatagından kaldıran da bu programdır... Son donemde yaptıkları 80`ler Makinası`nı kacırmıs olsam da bundan sonraki hic bir programını kacırmaya niyetim yok... ki duydugum kadarıyla(bak bu kulak hem Tobey Maguire hem de Okan`ı aynı anda duyuyor:) ) gelecek sezon abimiz tv isinden cekilecekmiş... O nedenle zaten bu son programlar artık tadından yenmez... Dün geceki programda üstadımız,örnek alınası, yüce kişilik Mahmut Tuncer`in katkıları da yadsınamaz gerci... Kendisine saygılar sunuyorum buradan:)

Bahsedecegim(önerecegim) diger konu da bir dergi...(anne ben lifestyle yazarı oldum) Derginin adı "Bant" Evet bildigin bant.... icinde müzik,sinema,sanat,vs. var... Evet dergi sitesinden aynen aldım... Dergiyi ogrenciyken kesfetmistim...(yani yıllaaar once) Su sıralar da aynı ustun cizgide devam ediyorlar... İcindeki cizimler icin bile olsa alınır koklanır,sindirilir...Ayrıca her ay misyon edindikleri islerden biri de belli bir konuyu enine boyuna okura aktarmak... Bu ay konu"et" örneğin... Evet "et ve tüketimi"... Eger herhangi bir marketti, kitapcıydı girdiginizde FHM, Pc Magazine, ALEM ya da Tempo`ya baktıktan sonra bile olsa bunu da elinize alıp bir inceleyin neden bahsettigimi daha iyi anlayacaksınız efendim... Zaten her ay ki kapakları bile koleksiyon unsuru olabilecek nitelikte derginin... Sözün özü bu dergiyi alın,okuyun,okutun...Hatta önce sitesini ziyaret edip illüstrasyonları gezin, röportajları okuyun dilerseniz... Begenmezseniz almayın, gelipte bana kızmayın... www.bantdergi.com

Su araya bir de guzel album onerisi sıkıstırasım var ama... Neyse sonra ki gonderilere inşallah...
Saglıcakla

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa