20 Mayıs 2007

Aaaayy fenayım....


Bugün çok hastayım günlük.. hatta seni ömürlük yapabilrim her an... içimden çok sey gelmiyor... Cuma gunku dugunun ardından henuz kendime geliyorum, lakin bu sefer de vucudumu kaybettim... Kulagımda Mirkelam`ın sesi var, yeni albumunu enine boyuna yeni dinleyebiliyorum... kendisine yapılan haksızlıgın da farkına varıyorum bir yandan... cok guzel album olmus ki tr pop muzik dersek baska cok "insan-muzik" yok ortada... velhasıl kelam dinlenmeli... simdilik favorilerim Zahmet ne demek ve Mutlu olmak istiyorum... album donmeye devam ediyor tabi...

Bizim dugun enteresandı... Lise hayatı boyunca Bal`da okuyup burnu asagıyı pek gormeyen bizim kuzen Uludag Univ. Uluslararası Iliskiler sonrası yuksek lisans icin gittigi Almanya`da Johannes`le tanısıyor ve düğün :) bu kadar kolay degil suphesiz de... evlendiler iste... dugunun yarısı alman olup salonda yabancı dil bilen 2 kisi olunca oldukca yoruldum tabii... istekleri bitmiyor ki, bira istiyorlar salon hakkında bilgi istiyorlar organizasyonun nelerden olustugunu merak ediyorlar, soruyorlar da soruyorlar... neyse ki hepsi cok sıcakkanlı insanlar, ayrıca dikkatimi ceken geleneklerine ne kadar baglı olduklarıydı... univ.lerindeki ogrenci kuluplerinin sapkasını, kemerini damat dahil butun uyeler takmıstı... ayrıca birbirlerine ne kadar baglı oldukları da her hallerinden belliydi... fotograflarını eklerim bir ara... hayırlısı olsun, mutlu olsunlar...
ben fenayım... Dugunde kostururken terleme-soguma sirkulasyonu sonrası ust solunum yollarım bitmis durumda... sanırım uzanmalıyım biraz daha...

kendine iyi bak, havalar bi acayip...
bu küre ısındıkca dengesizlesiyor mu ne, evet evet tayin isteyecegim... zaten pek bi guzellik kalmamıstı geldigimde, artık tumden yok oluyorlar...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa