15 Mayıs 2007

7/24 information kiosk


Bu gece bir garip insanlar... Önce bi arkadasım saat 01:30 sularında arayıp "ben istanbul`a fuara gidiyorum,otobusteyim... beylikduzu tarafına gidecegim, nasıl giderim?" diye sordu... Ardından kuzenim saat 02:05`de once "uyuyor musun?" seklinde bi kısa mesaj ardından da arayıp "uyumadıysan bana star tv`nin telefon numarasını bulsana",dedi... neden hayırdır diye sıkıstırınca da "ya dost`a dogru diye bir program var -ismini unuttum,attım- orada ki Nihat Hatipoğlu`na bu Fatih Sultan Mehmet, zamanında kardeş katlini vacib kılmış fermanla, ama bizim dinimizde insan öldürmek ne sebeple olursa olsun günah değil mi diye soracaktım bakalım bunu nasıl acıklayack merak ettim" dedi... Ben önce kısa bi şok sonrası cocuğu dalga gecerken tlf.da fazla tuttum herhalde ki program bitmiş o sırada.. bu bana kızıp telefonu kapattı... garip insanlar cevremdekiler vesselam... neyse seviyorum hepsini... ben de yatayım... simdi birisi arayıp rüyasını yorumlatacak... benim bi kendime ilacım yok zaten...

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa