26 Nisan 2007

"Previously in Life"



Bugün ne yazsam diye düşünrken aklıma gelenlerin hepsini köşeye ittirdim,nihayetinde burası "burjuva"agzıyla public bir yerdi, oysa bazı problemlerim pekte halkı ilgilendirmiyordu... Ben de zihnimden gecen ilk parcadan, Cumhurbaskanlığı seciminden baslayayım dedim konusmaya, sonra dedim zaten herkes bunu konusuyor, ardından birazdan izleyecegim Lost`tan bahsedeyim dedim... Ardından herkesin onu da izledigini ve soyleyecek bir kac sozu oldugunu farkettim yine, sonra aklıma son seminerdeki ünlü sirketin yöneticisinin soyledikleri geldi,"Farklı olun, birbirinizin aynısısınız."

Gercekten öyle miyim dedim kendi kendime, döndüm baktım, bugune kadar ki yaptıklarımla degerlendirileceksem evet aynıyım dedim... Tek farkımın hızlı anlayabilmek ya da bir miktar zeka olduguna inandırdım kendimi sıkıca...
Sonra yeniden mutfaga gittim biraz cekirdek aldım... Lost izlerken yere dökülmesin diye önüme dünkü gazeteyi sererek yemeye basladım tam kulaklığımdaki adam "Previously on Lost" derken gazeteden bir kac intihar haberi ilisti gozume, sonra canım kola istedi gidip bir de kola doldurdum kendime, gelip bir guzel yayınlanmıs bolum bırakmadım...
Artık rahatlamıstım biraz daha, ne de olsa digerleriyle aynı seviyeye gelmistim lanet dizide...Artık huzurla uyuyabilirdim...

Boyle Kahpedir Dunya efendim...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa